این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

خداحافظ همین حالا

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

بالاخره این شتریه که دم خونه هر لپ تاپی می شینه. بعد از 5 سال علی رغم میل باطنیم مجبور به خرید یک لپ تاپ جدید شدم. و بابت این موضوع 2/640/000 تومان نیز پیاده شدم.

لپ تاپ قبلی به دلیل شدت جراحات حتی قادر نبود خودش رو خنک نگه داره و در موقع ران نمودن نرم افزار ها هم دچار آنفارکتوس می شد.

تعویض لپ تاپ یه جورایی مثل اساس کشی می مونه و این پست اولین پست در منزل جدیدمان محسوب می شود. از Dell vostro 1500  به ASUS K55VD.



خدا حافظ Dell  عزیزم و ممنونم ازت بابت معرفتت و همراهیت  در این چند سال.

خداحافظ همین حالا.

حالا ما موندیم و این همه کار عقب افتاده و یه نیمچه سرماخوردگی.

۹۲/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۳)

مبارکهه، ایشاله با لپ تاپ جدید هیچ کار عقب افتاده نداشته باشی
آخه چرا؟
واقعا چرا؟ رفیقی گفتن! مرامی، معرفتی! چیزی!
مال منم به همین وضع رسید! ولی پاش موندم!!!
ببین، اگه از زیر توش فوت کنی و یه دوتا تق بزنی زیرش، شاید دوباره فن راه بیفته ها! یه امتحانی بکن! من اینجوری میکردم، یه ذره گرد و خاک از توش می اومد بیرون و با دوتا سرفه، فن راه می افتاد!

۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۵ دکترانوشت
lمنم همین مدل جدیدت را دارم م م م

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی