این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

تفریح

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ
بعضی ها بلندن در کنار تمامی مشکلات تفریح کنند.
یعنی علی رغم همه مشکلات تفریح کردن هم جز الویت هاشون هست.

اینکه چرا من همیشه کار و درس رو بر تفریح و ورزش و .... الویت قرار میدم دلیل اش رو نمیدونم. 

What is the meaning of PhD?
Paraphrase hated document


۹۵/۰۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی