این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

خر حمالی

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

یک سال پیش در چنین روزی یه خداحافظی سخت کردم و رفتم آمریکا  17 Jun

------------------------------------------------------------------------------------------------

یه موقعی خر حمالی می کنی و جواب میده. زحمت میکشی. زنج میکشی ولی بالاخره جواب میده.


یه موقعی دیگه خر حمالی و زجر کشیدن هم جواب نمیده. چون پای یه ادم خود خواه وسطه که ذره ای از موضع خودش پایین نمیاد.



مچ درد ام باعث شد 350 تومن پول صندلی بدم. خدا رو شکر بی تاثیر نبوده. پولی که میخواستم یک ماه بعد بدم بابت فیزیوتراپی، الان دادم برای خرید صندلی مناسب.


شهادت 19 سرباز  و 3 محیط بان ارزش اعلام عزای عمومی رو داشت.


 دلم برای وبلاگم تنگ شده. این اینستاگرام اینقدر کار رو راحت کرده که دیگه سخت میشه فرصت کنم بیام اینجا.


 از بین همه تابلو های اعتراض ها به جدا شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا این یکی رو با گوشت و پوست و استخونم درک کردم



۹۵/۰۳/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی