این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

پایان نامه

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

 در این لحظه پایان نامه ما تمام شد. سی بار ادیت کردیم و انشا الله فردا صبح برای داور ها ارسال میشه. خدا بقیه اش رو بخیر بگذرونه.

------------------------- من یه مدت نبودم. دوستانی که ارتباط وبلاگی داشتیم . یه بار دیگه وبلاگشونو توو پیام ها بفرستن برام. لطفا.

۹۵/۱۱/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی