این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

حماسه ملی- عینک بد بینی-لیمو ترش و نعنا

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

  1. از همگی خواهش میکنم فردا 7 اسفند  به تیم روحانی رای بدید و یه حماسه ملی رقم بزنید. آخه فریال بد جوری تنهاست.

------------------------------------------------------------------------------------------

  1.  عینک بد بینی رو کنار می زاریم و سعی می کنیم عین بقیه مثل آدم زندگی کنیم. ارمزو یه قرار کاری داریم و بعدشم وقت مشاور. گره ای که یه زمانی خیلی راحت با دست باز میشد بخاطر ندونم کاری من الان با دندون باید باز بشه.
  2. از ساعت 12 تا 3 و پنجاه دقیقه ما رو تو جلسه نگه داشتم. کارفرمای بیشعور حتی نگفت بفرمایید یه ناهار در خدمت باشیم. معد ام داشت خودش خودشو می خورد.
  3. شب ها سعی کنید به پهلوی سمت چپ بخوابید نه پهلوی سمت راست
  4. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. اینکه در یک هفته 6 بار یه مسیر مشخص و ثابت رو بی خود و بی جهت پیاده بری و بیای یعنی دلت توو اون مسیر گیره
  2. مقاله مقاله مقاله. نخونید تو رو سر جدتون دکتری نخونید بخدا هیچی ازتون کم نمیشه. ما که خوندیم عین خری که یا بیخ بار کردنش پشیمونیم.
  3.  شنبه میرم شمال یه مدت از همه چیز دور باشم.
  4. تراکتوری کار کردن مخصوص کارگران محترم نیست. مخصوص من و شمایی که مجبوریم تا عصر عین تراکتور خر حمالی کنیم تا خرج زندگیمون در بیاد. بعدش تازه با فکری آسوده بشینیم سر مقالاتمون تا 12 شب
  5. لیمو ترش و نعنا زیاد مصرف کنید.

۹۴/۱۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی