این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

لاشخور شناسی

شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۲۳ ب.ظ

لاشخور

جدیدا با لاشخور ها احساس اخوت  می کنم. امروزی ها بهش می گن همزاد پنداری!

دقت کردید بعضی وقت ها و بعضی جاها آنچنان نسبت به همدیگه لطف داریم و از شرمندگی همدیگه درمیایم که بعدا که آمپر وجدانمون میره بالا احساس می کنیم خیلی لاشخور شدیم.

این جور وقت هاست که  لاشخور ها جلوی ما احساس شرف می کنند.

البته حالت خوشبینانش این هست که فقط گاهی این اتفاق میافته و فقط گاهی این رابطه ی یک طرفه صحت داره.

پی نوشت: عکس بالا رو خودم با دوربین سلطنتی سرکش گرفتم. نامرد نیم ساعت معطلم کرد تا آخر سر یه نیم رخی به ما نشون بده .لاشخور!

پی نوشت2: نمی دونم صفت تفضیلی لاشخور هم پسوند "تر" و" ترین" میگیره  یا نه .

۹۰/۱۰/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی