این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

07-11-2015 عدسی

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ق.ظ

07-11-2015

اینکه الان بغض همه گلوم رو گرفته نه از درد غربته، نه از گرسنگی و نه از مریضی.

 خدا رو شکر شکمم سیره. ظرف هام رو هم شستم. برای سحر هم عدسی گذاشتم  که البته پیاز داعش مونده که گذاشتمش برای اخر شب.

  نه دارم اجساسی می نویسم و نه شیفته و دل بافته زندگی  امریکایی شدم. منتهی دوست دارم حرف دلم رو بزنم.  از زندگی امریکایی همین قدر فهمیدم که از هر چی بزنند از خوشی نمیزنند. قبلا هم گفتم اینجا در هین اینکه وقت زیاد داری. در عین حال وقت کم هم داری. ادارات دولتی مثل بانک ها تاز ساعت 9 باز می کنند و اگه کار دولتی داشته باشی یه جورایی یه صلح تا بعد از ظهرت رفته.

 کیفیت روز های اخرم در ایران رو دوست داشتم. عین تراکتور کار می کردم. به سلامتیم اهمیت میدادم. مهمونی میرفتم و .....

 25 روزی میشه که امدم امریکا وتقریبا خودمو ول کرده بودم. خیلی از وعده های غذاییم فقط خودمو سیر می کردم. از غذا خوردن لذتی نمیبردم. ب لطف خدا یخچالم همیشه پره. فروشگاه Kmart به ما خیلی نزدیکه اما اکثر شب ها مجبورم از خستگی به یع لقمه نان و پنیر بسنده کنم. امروز منتهی فرمونم رو عوضکردم. دوست ندارم برگردم ایران جایی غیر از دانشگاهمو ندیده باشم. از اپلیکیشن tripadvisor استفاده کردم که انصافا داره خوب راه نماییم می کنه. فردا با دیدن مجموعه کاکتوس های دانشگاهمون شروع می کنم. یک شنبه هم سری به downtown میزنم.

دو شب پیش استادم ساعت 10 نصفه شب زنگ زد و یه موضوع نانو ای به طرح تحقیقاتیم در اینجا اضافه کرد. فرداش هم ادم در lab و حسابی برام توضیح داد چی ازم میخاد. اخر سرم هم زمانی که شئق من برای مقاله نویسی رو دید فقط یک جمله گفت: تعداد مقاله مهم نیست. فقط یه مقاله از این موضوع در بیار اما اون یه دونه رو در عالی ترین سطح در بیار!!!!!!!!!!!!!

هفته اینده هم قراره همه دانشجو ها در meeting lab 15 دقیقه از پروژه خودشون حرف بزنند. خدا بهم رح کنه که هوز هیچ کاری نکردم.

 دوستت دارم خدا

شب احیای اخر رو بر عکس بیدار بودم. بعد سحری تازه بیدار موندم نشستم یکم فکر کردم.

دیروز برای خرید یه گوشی به t mobile  رفتم. یکی از ارزون ترین

گوشی های lg رو انتخاب کرده بودم 99.74 دلار.گر شارژ ماه بعد ات رو از الان پرداخت کنی می تونی این گوشی رو فقط 53 دلار بخری. خلاصه من با پرداخت 93 دلار که 40 دلارش مربوط یه شارژ ما های بعد بود ( قرار داد طرح من ماهی 30 دلار برای 100 دقیقه مکالمه، پیامک بین الملل و داخلی و اینترنت4G LTE نامحدود هست) تونستم صاحب یه گوشی lg leon lte  139 دلاری بشم که خداییش خیلی هم خوشگله. گوشی قبلیه رو میخاستم از روی اجبار بخرم اما اینو واقعا دوست دارم.

۹۴/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۱)

سلام امیدوارم موفق باشید چقد تجربیات شما آموزندس:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی