این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

07-03-2015 خدمه امریکایی

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ق.ظ

شبیه سازی که سه روزه دارم براش وق میزارم و نهایتا به علت پیچیده بودنش مجبور شدم به سه قسمت تقسیمش کنم. بخش اولش تمام شد.

 از فردا باید روی بخش دومش تلاش کنم و امید وارم اونم طی سه الی چهار روز انجام بشه.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 اینکه میگن آینده از ان ماست ، یه حرف مفت بیشتر نیست. براش انچنان چاله کنده اند که نمیزارن سر بلند کنی. سرتو بیاری بالا ، از کمر گردنتو می زدنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 نگاه عجیبی دارند خدمه امریکایی به دانشجویان دانشگاهی که 80% دانشجوهاش امریکایی نیستند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ازمایشگاهی که من درش هستم دانشجوی زیر 25 سال  نداره و حتی یک نفر هم اینچا کارشناسی ارشد نیست. همه دانشجوی دکتری یا مقطه پسا دکتری هستند از 25 سال داریم 55 ساله.

 دیگه کم کم دار شنم میشه. جای شما خالی سه شبه و که سحری مرغ دارم.

خاله ام برام برنج اورد همون روز های اول. یبار تلاش کردم برنج اش شفته شد. در کیسه برنج رو بستم گذاشتم کنار. ترجیح میدم این چند ماه برنج نخورم.

والا

 نمیمیرم که!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوستم الان زنگ زد. برای تعطیلات 4 جولای قرار شد بریم بیرون.اینجا ظاهر 4 جولای اتش بازیه!!!!!

t- mobile یک افر جدید داره 100 دقیقه مکاتبه تلفنی

 پیامک داخل کشور و بین الملل نامحدود

اینترنت نامحدود

کلا ماهی 30 دلار

 درجا گرفتمش.  دوستانم در اینجا اپلیکیشن hangouts dialer و هم معرفی کردند که باری تمای در امریکا دیگه پولی نمیدیم و با توجه به سرعت اینترنت راحت میشه صحبت کرد. دیگه الان خودم به خالم زنگ میزنم!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی