این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

06-30-2015 individual meeting

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

 قراره یک ساعت و نیم دیگه با استاد گرام individual meeting داشته باشیم و بنده هنوز مقاله ایشون رو نخوندم. دلم برای مهمونی های ماه رمضان تنگ شده. چقدر شوخ و شنگ بودم. من. چقدر بی محابا ( یا شاید هم بی مهابا) می خندیدم. چقدر پر خوری می کردم. چقدر سر نخوردن زولبیا و بامیه با خودم دعوا میکردم.

گاهی با خودم میگم یکی از بهترین سفر های عمرم در بدترین زمان ممکن رخ داد. زمانی که به بودنم در ایران به شدت نیاز داشتند و نیاز دارم.

------------------------------------------------------------------

 تا ساعت 12 شب بیدار موندم و به اندازه 3 وعده مرع درست کردم.

-----------------------------------------------------------------

 خودم باورم بشه یا نشه هنوز گیجم. نمیدونم میخام چا کار کنم. پیگیری بیمه هم به این کارهام اضافه شد. ولی دیگه موقع بلند شدنه 17 june رسیدم و تا دیشب خیلی به خودم کاری نداشتم. اما الان دیگه وقت بلند شدنه. بی نظمی و بد عذا خوردن بسته. دلم برای سر کشی هام تنگ شده. شاید اینجا هم یکم سرکش بازی در اوردم.

 یکی از ارزو هام اینجا به قیقت پیوست: دو چرخه سواری . اونم در اسایش و اونم در امنیت کامل.

 چند روزی کا دو چرخه سواری کردم. باخودم گفتم چرا میرسم دانشگاه اینقدر خسته ام. بعد به خودم اومدم دیدم بر حسب عادت ایران. نگار کسی دهر روز دنبالک کرده خیلی تند تند دو چرخه سواری می کردم. خلاسه چند روزی دارم مثل خودشون دو چرخه سواری می کنم. اروم. اینجا چیزی که ادم زیاد داره وقته. در عین حال تها چیزی هم که کم داره بازم وقته.

به شدت به احاره یک ماشین برای کالیفرنیا گردی و یک چرینتر برای پرینت مقالات نیاز دارم. برینت 4 برگ کاعذ اینجا 1 دلار هزینه اش هست در حالی که به راحتی میشه یه پرینتر دست دوم رو 40 دلار خرید.

۹۴/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی