این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

06-29-2015 150 دلار

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ق.ظ

 دو بار رفتم فروشگاه kmark , و برگشتم میبینم بیش از 115 دلار خرج کردم. البته مقدار زیادی میوه، کلاه ایمنی و چند سری الوازم برای خونه ام خریدم. منتهی خداییش 115 دلار نمیشن!!!!!

 عادت بدی پیدا کردم. هر چیزی رو ضرب در 3300 می کنم ببینم به تومن خودمون چقدر میشه بعد زمانی که میبینم سیب زرد هر پوند 99 سنت هست کلی خر کیف میشم و بیشتر میخرم.  جالب بود که چهار مدل گوجه دیدم و دو مدلش از هلوی درجه یک گرن تر بود.

شک نکنید اینجا همه چی هورمونیه. مثلا سیب ها همه براق و یه اندازه و در ابعاد و کیفیت و شکل ظاهری با هم مو نمی زنند.

رفتم از فروشگاهی که گوشت حلای داره 4 تکه سینه مرغ خریدم 10 دلار. بعد رفتم میبینم kmart  شش تکه ایش رو داره میده ده لار. آخه خدا ما مسلمونیم دنبال گوشت حلالیم باید 50% گرون تر بخریم!!!!!!!! خیلی زورم اومد.

 از یه طرف کم کم دارم جا می افتم. از یه طرف فقط و فقط همه فکرم اینه زود تر برگردم تهران. کار های شرکت به شدت داره به پدرم فشار میره و همه حساب کتاب ها و شرکت در مناقصات و ... افتاده گردن خودش.

 سر ظهری در حال چرت بودم که یکی پیامک داد : سلام. article های منو خوندی. منم فکر کردم یکی از خانم های ازمایشگاه هست که می خواهد امتحان GRE بده و قرار بود من انشا اش رو براش بخونم. منم جواب دادم بله یکبار خوندم.ولی بیشتر باید بخونم.

2 دقیقه بعد دوباره پیامک رو خوندم و متوجه شدم استاد گرام بوده که پیامک زده نه دوستم و منظورش این بوده که مقاله هایی که بهت داده بودم رو خوندی یا نه. هیچی دیگ. یه جوری ماله کشی کردم که ابرو ریزی نش.

 در حالی که به شدت روی نرم افزار  CFX مسلط بودم. بخاطر بحث چگالش مجبور شدم بعد از 6 سال باز برم سراغ نرم افزار fluent در حالی که بیشتر ریزه کاری هاشو یادم رفته.

عصر یک شنیه است و  lab کلا تحت سلطه خودمه!!!!!!

چرا سایت craigslist پرینتر ساده و معمولی نداره? به شدت نیاز دارم. هر پند که استاد محترم لطف کرد و گفت فایل ها تو برای من یمیل کن تا پرینت بگیرم اما به شدت به یه پرینتر نیاز دارم.

۹۴/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی