این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

هر جور شما صلاح بدونید

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۹ ق.ظ
حالا به کنار که ما روز های خوشیمون که میشه، خدا رو فراموش می کنیم. اما خداییش این دفعه خدا متشکرم.

امام رضای مهربانم، فرمانده، هنوزم همون حرمو میگم. هر جور شما صلاح بدونید.مرسی.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
امروز کلی خندیدم به نامه 47 نماینده کنگره به اوباما که فکر نکن توافق کنی همه چی درسته، دور بعد باز توافق رو منفصل می کنیمش.
داشته به خودم دلخوشی می دادم که از این تیپ خل و دیوانه ها همه جای دنیا هست و فقط مختص کشور ما نیست.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
۹۳/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی