این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

نماز

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

 خدا یا این چه جور نماز خوندنیه که من دارم.

مشکلات زیاده درست. من چرا حواسم جمع نیست؟

--------------------------------------------------------------------------------------------

 دل خوشیمون شده ایمیل مون که ببینیم به کدوم در خواست مون جواب مثبت میدهند.

یه اداره دولتی کار داشتم که در ظاهر قول همکاری 100% داده بودند و منه ساده دل هم باور کرده بودم.


از منی که خودم در ادارات دولتی کار کرده بودم بعید بود گول حرف هاشون رو بخورم.

خدا یا دارم هزار و یک دلیل میارم که مملکتم جای موندنه. ببین با یه نصفه دلیل چجوری افکارم شوت میشه یه طرف دیگه.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 یه فرمانده دارم که با همه دنیا عوضش نمی کنم. همه دل خوشیم به همینه که سربازشم.

-------------------------------------------------------------------------------------------------- 

15 بهمن ماه دفاع از پروپوزال داشتم. از 5 روز قبلش هم در گیر مراسم دفاع بودم. یعنی از 10 بهمن

به خودم اومدم میبینم از 10 بهمن یک ثانیه نتونستم روی پروژه ام کار کنم. یا درگیر پر کردن فرم های اداری بودم یا در گیر ادارات دولتی. الانم که یه پروژه کاری گرفتم بلکه بخشی از خرج یه سفرمون در بیاد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

چقدر بده ادم نتونه حرف دلشو به افرادی که بهش نزدیکند بزنه.


۹۳/۱۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی