این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

بد قلی

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

شدم عین این موتور های دیزلی قدیمی. خیلی سخت و بد قلق استارت می خورم. اما اگه استارت بخورم دیگه تا نصف شب یه کله کار می کنم. مسئولین رسیدگی کنند لطفا.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 دیشب به دعوت دوستی خدمت عطاویچ رسیده بودیم که به جرات می تونم بگم یک چهارم کوچکترین برگر اش هم برای بنده زیاد بود.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من که از فوتبال سر رشته ای ندارم حقیقتش علاقه ای هم ندارم . اما فن پرسی رو خیلی دوست دارم. چون موقعی که میخواهد با سر مبارکش به توب بزنه دیگه فکر هیچ چیز رو نمی کنه. حتی به سر خوش. با همه ی وجود هد میزنه.

این تنها شباهت من و آقای فن پرسی است.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این پست کما فی السابق ته ندارد. این سری متاسفانه سر هم ندارد.

یا حق

۹۳/۰۹/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی