این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

ترکید

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

یا امام رضا ببخش منو که سرباز خوبی برات نیستم. بازم تلاشمو می کنم. بهم این لیاقت رو بده که همیشه سربازت باشم. ولو ضعیف ترین سربازت.

-------------------------------------------------------------------

خداجافظ مرتضی پاشایی.

مرسی بابت بغض های که زود تر از موعد ترکوندی.

مرسی بابت کمکت.

-------------------------------------------------------------------


ست آپ  رساله بنده بالاخره  امروز روشن شد.

۹۳/۰۸/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی