این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

"داریم بررسی می کنیم"

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ب.ظ

خنده ام میگیریه زمانی که پروزه ای رو طراحی کردم و برای بررسی و تایید به یکی از ارگان های دولتی فرستامو اونوقت موقعی که برای پیگیری زنگ میزنمو کارشناس مربوطه اش میگه: "داریم بررسی می کنیم" ،  "داریم بررسی می کنیم" ،  "داریم بررسی می کنیم"

من نمی دونم منو خر فرض کردند یا .....

-------------------------------------------------------------------------------------

سفر 47 ساعته ای به الیمستان داشتیم. سر فرصت عکس ها رو میزارم. خدا رو شکر می کنم که به ازای همه این بد بیاری های اخیرو یک برنامه با آرامش کامل رفتم.

--------------------------------------------------------------------------------------

خانم م برای نظافت منزلمون میاد. چقدر زیادند از این خانم هایی که شوهرشون مرد زندگی نیست ولی به پای زندگیشون نشستن و دارند شریک زندگیشون رو زورکی تحمل می کنند. و بلعکس چه مرد هایی که میدونند زنونو شریک صادقی برای زندگیشون نیست اما امون ها هم دارند بخاطر آبروشون تحمل می کنند. همین جوری سر انگشتی حساب کردم 4- 5 تا از این مرد ها و زن ها میشناسم.

--------------------------------------------------------------------------------------

یکی از اعضای فرهنگی اتاق من ایشون هستن: جناب آقای" دکتر "

---------------------------------------------------------------------------



۹۳/۰۳/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی