این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

عید ها

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۲ ب.ظ

اومدم برای عید امسال مطلب بنویسم دیدم 28 اسفند پارسال چنین متنی رو اماده انتشار نوشته بودم  که انتشارش نداده بودم.:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خوب دل آدم میگیره وقتی میبینه همه دارن برای عید آماده میشن و ما منتظر خبر فوت بیمار در حال احتزارمون تو بیمارستان هستیم.

خوب دل آدم میگیره وقتی یکی سوال یکی دیگه رو بد برداشت می کنه و میشه سرآغاز یک کینه که تهش هیچی نیست جز درگیری ذهنی.

مسافرت ما که کنسل شد. انشا الله به همه هم وطن ها خوش بگذره.

عید پارسال (92) جاتون خالی کلان داشتم با لب تاپ ران می گرفتم. 

عید 91 داشتم برای کنکور دکتری می خوندم. جهنمی بود برای خودش/.

عید 90 با مادرم  تو مسافرت بحثم شد. وسط مسافرت تنهایی برگشتم خونه. البته به روش نیاوردمو بهش  الکی گفتم کار دارم.

عید 89 عزادار فوت پسر داییم بودم. پسر داییم 22 اسفند در یک سانحه تصادف فوت کرد.

عید 88 مادر بزرگم و. بیمارستان بود و اخر در 14 فروردین فوت کرد.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

و اما عید 93 بدلیل فوت پسر دختر دایی ایم امسال هم عید نداریم. 

 امسال بدلیل مسافرتی که در پیش دارم مجبورم سخت تر کار کنم. ضمن اینکه انجام دو تا پروژه کاری هم جهت تامین بخشی از خرج سفر به لیست کار ها اضافه شد.

 خلاصه ما که امسال عید نداریم. منتهی شما سعی کنید از عیدتون لذت ببرید. سرتون سلامت- دلتون خوش- روزگارتون صورتی.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ولی خوب از اونجایی من عادت ندارم بزارم بهم بد بگذره امسال رو میرم روی دنده ی عکاسی. هم وقت زیاد نمیگیره هم جایی که ما هستیم پر از سوژه های مورد علاقه من هست.


برام دعا کنید.

۹۲/۱۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی