این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

درخت

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴ ب.ظ
یکی از خدمات بانک رفاه در روز های بارانی اینه که تا نم بارون میزنه، دستگاه های خود پردازش سریع از کار می افتند. دیدم که میگم ها.

رادیو چهرازی بیستمین و آخرین برنامه خودش رو ارسال کرد. دلم تنگ میشی برای جمشید و حبیب و دلبر. خصوصا برای حبیب. جوان اول آسایشگاه بود.

زندگی آدم ها مثل کچل شدنه مرد هاست. به بعضی ها میاد. به بعضی ها هم نمیاد.

یکی به من فردا یاداوری کنه فصل تراکم پذیری ترمودینامیک  و روابط ترمودینامیکی رو مرور کنم. هر روز می اندازم برای یه روز دیگه.

جلد سوم کتاب "شازده حمام" این روز ها هم تختخوابی من شده. یعنی با هم میریم تو رختخواب و با هم خوابمون میبره.

تو مملکتی زندگی می کنیم که یکی از مسئولان رده بالای نزاجا برمیگرده میگه: ما تو این مملکت تا زمانی می تونیم کار کنیم که فکر نکنیم.

از شما چه پنهان امروز اصلا نفهمیدم چوری گذشت.

از فیس بوق:



یکی از زیبایی های مکانیک به اینه که روابط و معادلات همیشه صدق نمی کنند. برای هر قاعده ای یه چند ده تا استثنایی هم وجود داره. مکانیک خوندن مثل خوندن گرامر انگلیسی می مونه. موقعی که قاعده رو می خونی تازه باید یه لیست درست کنی از استثنا ها.



 
۹۲/۱۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی