این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

جمعه

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ

بعضی آدم ها مثل جمعه اند. معلوم نیست زوج اند یا فرداند. نمی دونی باید باهاشون چجوری برخورد کنی. کلا رفتار شخصیتی مشخصی ندارند. من در برخورد با این آدم ها اینجوری میشم.

--------------------------------------------------------------------------------------------

گزارشی از حضور خانم سیما بینا در روزنامه آسیا. خود گزارش مهم نبود. به جزئیاتش توجه کنید. (بدم میاد از این . . .)

http://www.aparat.com/v/IUkqb

--------------------------------------------------------------------------------------------

خیلی دوست دارم پدر و مادرم رو فارغ از همه مشکلات به یه سفر دو نفره بفرستم. خدا یا کمک کن.

--------------------------------------------------------------------------------------------

اتفاقی به یه صفحه اینترنتی رفتم که درش ایرادات وارد بر ادیان الهی خصوصا اسلام رو ذکر کرده بود. واقعا دلیلاشون مسخره بود. منی که فقط 4-5 بار قرآن رو به فارسی خونده بودم راحت میتونستم جوابشون رو بدم. من موندم کیا این چرندیات رو باور کی کنند. انصافا دلایلشون مسخره بود.

------------------------------------------------------------------------------------------

برای اولین بار در زندگیم پدرم دیشب می گفت: این قدر درس نخون. حالا این سری آزمون جامع قبول نشی. سری دیگه قبول میشی.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت: 

* کلی خندیدم امشب.

* سبد کالا، سبد کالا، سبد کالا. این حق مردم نبود.

* ازگل وحشی تا حالا خوردید. نهالشو کاشتیم دعا کنید نهالش بگیره. اگه بگیره سال بعد مهمونه من هستید. 

 

۹۲/۱۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی