این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

مفهوم

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

به لطف الهی در کشوری زندگی می کنیم که معنی خیلی از کلمات با منظور گوینده ممکن است از اینجا تا سیاره زهل متفاوت باشد.


مثلا می گویی: "هوا چقدر سرد بود امروز"

این جمله یعنی دوست دارم با هم صحبت کنیم. کاری با آب و هوا ندارم فقط خواستم سر صحبت را باز کنم.


خودمون هم عادت کردیم. گاهی اگه کسی چیزی را رک بهمون بگه اصلا بهمون بر می خوره و به معنی بی ادبی برداشت می کنیم و فکر می کنیم حتما باید حرفش رو غیر مستقیم می زد.

----------------------------------------------------------------------------

از شدت سرما آب گرمکن ما ترکید. دو روزه آب گرم نداریم. لوله ها یخ زده، تعمیر کار هم اگه بیاد تا وا رفتن یخ لوله ها کاری ازش بر نمیاد.

----------------------------------------------------------------------------

فشارم 14 روی 7. دکتر میگه بالاست.

----------------------------------------------------------------------------

داریم به آزمون جامع نزدیک میشیم. خدا رو شکر تقریبا همه رو خوندم و الان فقط دارم نمونه سوال حل می کنم. دعا کنید سر بلند بیرون بیام. هر چند که یگه مثل قدیم نگران نیستم. با خودم باور کردم که این آزمون ها هم جزیی از زندگی ما هست و تمومی هم نداره. پس بهتره ازشون لذت ببریم.

----------------------------------------------------------------------------

نمی دونم شما از کدوم دسته آدم ها هستید. از اون هایی که می خواهند تمام خیابان ها رو سنگ فرش کنند بعد برن تو خیابون راه برند یا از اون هایی که بجاش کفش مناسب تری به پا می کنند و کاری با کف خیابون ندارند.

---------------------------------------------------------------------------

تو مازندارن : آب معدنی شده دونه ای 12000 تومن. شمع دونه ای 5000 تومن.

سرما رو که بنده خدا ها تحمل کردند. دلم برای اون دام هایی می سوزه که از سرما تلف شدند.

----------------------------------------------------------------------------

عموی گرام برای پدرم سوغاتی گوشی موبایل آورده بود. دو روز پدرم باهاش کار کرد روز سوم گفت نمی خواهمش. با گوشی تاچ اسکرین راحت نیستم. هیچی دیگه پس از کلی سر و کله زدن حریفش نشدیم. اخر سر خودم گوشی رو برداشتم و بدین ترتیب مفتکی صاحب یک عدد Sony ericsson xperia  شدیم.

----------------------------------------------------------------------------

خیلی ها رو می شناسم که کلی برای خودشون شان و اعتبار می خرند و با پول و گوشی اپل و خیلی کار های دیگه دارن برای خودشون احترام درست می کنند. اگر آقا هستند که همشون تز روشن فکری دارند و اگر خانم هستند همشون میگرن دارند. و اکثر شون هم بینیشون رو عمل کردند. به یکیشون گفتم چرا بینیتون رو عمل کردید. میگه: نمی خواستم کنم که، به اصرار دوستم رفتم!!!!!


اما بنازم به آدم های معمولی. آقا ها و خانم هایی که معمولی میان بیرون. اگه لباس مارک دار هم می پوشند رفتارشون جوریه که اختلاف طبقاتی رو احساس نمی کنی. دوست دارم این آدم ها رو. امیر آقا یکی از اون آدم هاست. توو کوه با هم آشنا شدیم. فوق لیسانس از شریف داره و در یکی از ارگان های دولتی مدیر هست. الان 5 ساله با هم دوستیم. انصافا زوج نمونه ای هستند. 

چند باری رو هم که منو به خونشون دعوت کرده بودند واقعا به خوشبخت بودنشون اعتقاد پیدا کردم.

خانم سارا هم از اون دسته از آدم هاست. تو سفر آفریقا و قطر و ارمنستان هم با ما بود. بر خلاف اینکه از بقیه با سواد تر و تحصیل کرده تر بود از همه هم خاکی تر و با ملاحظه تر بود و صد البته موادب تر. امید وارم ایشون هم در کنار شوهر محترمشون زندگی خوبی داشته باشند.

----------------------------------------------------------------------

شما فکرش رو بکنید که الان سگ خاله من هم تو فیس بوک پیج داره!!!! 

-----------------------------------------------------------------------

آدم های معمولی گاهی هم از هم دوری می کنند. دلیلش رو نمی دونم چرا!!!

----------------------------------------------------------------------

از اینترنت:


۹۲/۱۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی