این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

چیز هایی هست که نمی دانی

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

چیز هایی هست که نمی دانی.

 مثلا نمی دانی که بعضی آدم هاو بعضی چیز ها فقط از دور قشنگ و دوست داشتنی هستند و هر موقع بهشون نزدیک بشی، پشیمان میشوی.

مثلا نمی دانی که بوئینگ داریم تا بوئینگ. بوئینگ 777 زمین تا آسمان با بوئینگ MD-83 فرق دارد. 

 مثلا نمی دانی که کثافت با کسافت فرق دارد. کسافت یعنی گرفتگی آفتاب و ماه. مطمئنا دیکه درست کلمه" به ضرس قاطع" را هم نمی دانی.

 مثلا نمی دانی که تحصیلات هیچ خری را اسب نمی کند.

 مثلا نمی دانی که نام خانوادگی آقای پرزیدنت روحانی قبلا " فریدون" بوده است.

 مثلا نمی دانی که گاهی فقط از "ترس از دست دادن" خیلی چیز ها را از دست داده ای. یعنی گاهی جرات از دست دادن هم نداری.

مثلا نمی دانی که الان در قطعات جدید بهشت زهرا قبر سه طبقه دربست سه میلیون و چهارصد هزار تومان قیمت دارد. ولی من هنوزم قبرستان دارالسلام محمود آباد کنار قبر مادر بزرگم را بیشتر دوست دارم.

 مثلا نمی دانی که نصف اشتباهات برای این است که موقعی که باید فکر کنی، احساسی عمل می کنی و موقعی که باید به حرف دلت گوشش کنی، به دنبال منطقت میگردی. 

 مثلا نمی دانی که گاهی بیهوده می تازی. یعنی گاهی فقط گاهی نه فکر می کنی ونه احساسی تصمیم میگیری. فقط تراکتوری کار می کنی.


---------------------------------------------------------------------

چقدر جالبه که الان حال و حوصله خودم رو هم ندارم. مهمونی بودم. وسطش ول کردم برگشتم خونه. دلیلش رو هم نمی دونم چرا.

 شما فرض کن خریت یا شاید هم سادیسم. حالم بهم می خوره از این هایی که فکر می کنند خیلی می فهمند و همیشه خدا هم حق رو به خودشون می دهند.



۹۲/۱۰/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۲)

خوب میشید .. اولاشه!
حدود25سال طول میکشه تا ادم بفهمه کی باید با احساس و کی با عقلش تصمیم بگیره و تازه وقتی که دقیقا میدونه باکدوم باید تصمیم بگیره از ترس از دست دادن یا از ترس نتونستن اشتباه تصمیم می گیره:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی