این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

ساعت شش صبح

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

ساعت شش صبح پسر عمه ام زنگ زد به موبایلم.

من: سلام محمد چی شده؟

محمد: مامانم فوت کرد. یه جوری به دایی بگو.

------------------------------------------------------------

هنوز نتونستم باور کنم. یه خانوم 50 ساله سالم چطور ایست قلبی می کنه.

بیچاره مادر بزرگم که فردا برای سومین بار داغ فرزنداشو میبنه.

۹۲/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۲)

صبر..خدا صبر بده!
..
کمی در مراقبت از خودتون دقت کنید جهت بیماری قلبی و تاریخچه ی فامیلی
علی علی
۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۱ متولد آبان
حتما خیلی غیرمنتظره و شوک آور هست برای نزدیکانتون. خدا روح شون رو قرین رحمت کنه و به خانواده شون صبر بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی