این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

کفر نعمت

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ب.ظ
خدا یا ببخشید بابت کفر نعمت امروز. عصبانی بودم یه چیزی تو دلم گفتم. ببخشید.
امام رضای مهربون شما هم به دل نگیر. ببخش و بگذر. انشا الله اومدم حرم از دلتون در میارم.

خدا جون من فقط رکاب زدن بلدم. فرمون دست خودته.
۹۲/۰۹/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۳)

۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ دکترانوشت
بابا خوشبحالت چه روحیه خوبی داری کوهنورد

کوهنوردی رو دوست دارم اما برای خودم سخته که بالا برم دینگ
واقعا هم فرمون باید 100 درصد بدیم دست خودش

الهی

آنکس که تو را شناخت جان را چه کند؟!

فرزند و عیال و خانمان را چه کند؟!

دیوانه کنی هر دو  جهانش بخشی

دیوانه ی تو، هر دو جهان را چه کند؟!

خدایا من وساطتت میکنم شوما ببخش ایشون قول میده دفه ی اخرشون باشه!
..
من هم گروهی با این تورا رفتم هم با یکی از دوستام.. حالا نمیدونم چرا خاستین خودتون رو جدا از گروه ما و اونا بدونید ولی به هر حال از نظر من فقط دو گروه میرن طبیعت گردی .. یکی ادمایی که بخاطر خود طبیعت میرن یکی هم گروهی که صرفا واسه دور هم بودن و بزن بکوب.. من هیچ وقت نزاشتم اونا باعث شن بهم بد بگذره و هیچ وقت هم جوری رفتار نکردم که به اونا بد بگذره.. حتی اگه گروهی هم نریم باز ناخودآگاه دو گروه میشیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی