این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

توچال- سبلان- دماوند

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ
یادمه چند سال پیش برای صعود به قله دماوند برنامه ریزی کرده بودیم و برای آمادگی قرار شد دو هفته قبلش بریم قله توجال و  یک هفته قبلش هم به قله سبلان صعود کنیم.  در حین صعود به قله سبلان  و یا بهتره دقیق تر بگم، در 200 متر پایین تر از قله سبلان، یکی از بچه ها گفت من دیگه بالاتر نمیام. ما همه تعجب کرده بودیم. چون مشکلی پیش نیومده بود و خسته هم نشده بود. کلی که باهاش سرو کله زدیم گفت: اگه الان این 200 متر رو صعود کنم. اون وقت هفته بعد هم خودم از خودم توقع دارم تا قله دماوند بیام.


یادش به خیر: 89/4/11 قله توچال- 89/4/18 قله سبلان- 89/4/25 قله دماوند.




یادم رفت بگم، اون دوستمون اصلا به برنامه قله دماوند نیومد. 



۹۲/۰۹/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی