این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

دوران جاهلیت

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

داشتم رادیو روعن حبه انگور رو گوش می دادم.(شماره 4 با عنوان: رادیویی با طعم تو)

با یه آهنگ آشنا شروع کرد. یه آهنگ که اسم خواننده شو هم حتی یادم نیست ( Tom Mc bride)اما هنوز یه بخش های ایش رو حفظم. این اهنگ هم زمان با اوج دوران خود خواهی من بود. دورانی که داشتم همه رو از نوک دماغ خودم میدیدم. یاداوری اون دوران و اذیت و آزار های عیر مستقیمی که داشتم حالم رو بد می کنه. اسم اون دوران رو گذاشتم دوران جاهلیت!

تاوان اون دوران رو الان دارم پس می دم.

خود خواهی یه آفته. امید وارم تجربه اش نکرده باشید. لزوماً نتیجه اش توهین به کسی و یا اذیت و آزار کسی نیست. اما پایین اومدن کیفیت زندگیتون بی شک یکی از نتیجه هاش هست.


یه جورایی شانس آوردم که یه جاهایی گوشم کشیده شد.

------------------------------------------------------------------------------

در مورد قور قرنیه کلی اطلاعات جمع کردم. 

یه توصیخ مجانی: چشماتون رو خسته نکنید. 


۹۲/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۲)

به تجربه بهت میگم که همچنان مراقب خودخواهیت باش. این لامصب هی لباسشو عوض میکنه
سلامتی رو خدا میده .. پارسال هم به پسرداییم گفتن تا سال بعد احتمالا قسمت اعظمی از شبکه چشمت تخریب میشه .. قبل محرم جشن اوزدوباجش بود خدارو شکر هیچ اتفاقی حتی یه اپسیلون هم برا چشش نیوفتاده :دی
توکل کنید به خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی