این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

اقای محمد نژاد.

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ

مادر بزرگ بنده برای هر کاری شخص خاصی رو اصلح می دونند. مثلا معمار فقط آقا خیر اندیش- یا مثلا قصاب فقط حسین آقا- قاری قرآن برای مجالس بانوان فقط خانم حسینی.

خلاصه اینکه برای انجام بسیاری از کار ها از نظر ایشون فقط یک نفر دارای صلاحیت هستش.

---------------------------------------------------------------------------

دیروز صبح:

برای تعیین نمره عینک به اپتومتری رفته بودم. مسئولش که از زمان بچه گی ام میشناختمش و از قدیمی های کلینیک تخصصی نور هم هست.

اوپتومتر پرسید: پشم چشم چپت مشکلی داره؟

من: نه به جز یه بار که دو سال پیش یه پلیسه توش رفته بود . نه.

اوپتومتر: نمی دونم چی شده اما قرنیه چشم چپت عادی نیست. حتما به فوق تخصص قرنیه مراجعه کن.( حتی حاضر نشد نمره عینکم رو بنویسه)


امروز صبح در مطب فوق تخصص قرنیه:

دکتر: مشگلت چیه؟

من: خودم هم نمی دونم دکتر. همکارتون دیروز گفت بیام.

دکتر پس از معاینه قرنیه با دستگاه مخصوص: ظاهرا چیزی نیست. حالا برای اطمینان یه عکس هم بنداز.


نیم ساعت بعد و پس از گرفتن عکس از قرنیه و مراجعه مجدد به دکتر:

دکتر: نمی دونم چیه ولی قرنیه چشمت عادی نیست. برو همین عکس رو مجدد با اشک مصنوعی بنداز.


نیم ساعت بعد و پس از گرفتن عکس از قرنیه با اشک مصنوعی و مراجعه مجدد به دکتر:

دکتر: بله!!!!!( چشماش داشت از تعجب در میومد!!!) شما قوز قرنیه داری. خوشبختانه فعلا خفیفه.

صحبت های دکتر و مادرم در موردقوز قرنیه یکی از اقوام که منجر به پیوند قرنیه شده بود و شروع نگرانی های مادرم.(حدود 5 دقیقه)

حرف های پایانی دکتر: مورد شما یکی از مورد های نادره که فعلا عمل جراحی هم نداره و تاثیر گذار هم نیست. ولی نمیشه هم در موردش نظر داد. خیلی باید دست به عصا راه بریم. 

من: حالا باید چکار کنم؟

دکتر: هر 6 ماه یکبار بیا دوباره عکس بنداز تا اگه حرکتی کرد متوجه بشیم. اصلا چشم چپت رو  مالش نده و بهش دست نزن. زیاد هم ازش کار نکش.

من: مرسی اقای دکتر ( در حال بیرون اومدن از اتاقش)

دکتر:  برو زندگیت رو بکن. فعلاجزو بیمارای خوش شانس قوز قرنیه هستی.

--------------------------------------------------------------------------------------

شاید اگه اون اپتومتریست نمی فهمید. خیلی دیر متوجه این موضوع میشدم.

هر چند هنوزم نمی دونم خدا چی برام در نظر گرفته  و این . . . 

ولی به ضرس قاطع می تونم بگم اپتو متریست فقط اقای محمد نژاد!

-------------------------------------------------------------------------------------

شما به روی خودتون نیارید اما یه ذره می ترسم.

۹۲/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی