این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

Let's play chess

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۴۹ ب.ظ
اگر فرض کنیم که زندگی مانند بازی شطرنج باشه. فکر می کنم که مهمترین کار این باشه که بدونیم از کدوم مهرمون بابت چه کاری استفاده کنیم.
اسب چکاره است؟ اصلا چند تا اسب توو زندگیمون داریم. بدونیم سرباز، اسب نیست. رخ هم نیست. خر هم نیست. شاید مهم تر از همه همین آخریش بود. بدونیم هیچ کدوم از مهره هامون خر نیستند. لا اقل در ظاهر.


برای عقب روندن سرباز های حریف نیاز  نیست وزیمونو بیاریم وسط. اگه عاقلانه رفتار کنیم، کار با یه سربازمون هم راه می افته.
حواسمون باشه شاید 8 تا سرباز داشته باشیم ولی فقط یه وزیر داریم.

مهم نیست که سیاهیم یا سفید. اصلا مهم نیست کی شروع می کنه. مهم اینه که کی تموم می کنه. 
موقعی که تموم کردی از خودت بپرس:"ارزش تموم کردنو داشت؟ به چه قیمتی؟"




۹۲/۰۸/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی