این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

application

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۰۸ ب.ظ

دنبال یک سری application می گردم .

برای دلتنگی هام

-----------------------------------------------------------------------------------

استاد مشاور: هیئت جذب کجاها رو زدی:

من: دانشگاه های . . . 

استاد مشاور: اتفاقا الان چند تا از هم دوره ای های من توو همون دانشگاه ها هستند. ولی تو نرو اونجا. داری عجله می کنی.

من: استاد پس چرا هم دوره ای های شما رفتند؟

استاد مشاور: چون ازدواج کرده بودند. مجبور بودند.

من:(تعجب از طرز برخورد استاد)

استاد: (نیشخند) شما هم اگه زن بگیری مجبور میشی بری همون جا.

----------------------------------------------------------------------------------

جلسه بزرگ داشت استاد شاهین پور دارای کرسی استادی در دانشگاه main در دانشگاه برگزار شد. برگزار کننده جلسه آقای دکتر اکبر زاده بود. 

تا اینچاش هیچ.

ولی درود به غیرت پدر دکتر اکبر زاده که در حین سال خوردگی در جلسه شرکت کرده بود. فقط و فقط به این خاطر که دکتر شاهین پور سال ها پیش در امریکا استاد راهنمای پسرش بود.

-----------------------------------------------------------------------------------

شنیده بودیم یکی یه پلی رو میسازیه و دیگری خراب می کنه ولی تا حالا ندیده بودیم. الان جوری شده دو شنبه ها  جواد ظریف میسازه . جمعه ها احمد خاتمی خراب می کنه.

-----------------------------------------------------------------------------------

رادیو پس فردا رو دوست داشتم. خصوصا فرشید منافی رو. ولی نه الان که با محرم شوخی می کنه. متاسفم برات فرشید منافی. مواظب باش نیوفتی توو سرازیری.

-----------------------------------------------------------------------------------

یکی از گزینش وزارت خونه اومده بود برای تحقیق در مورد من امسال من که در هیئت جذب شرکت کرده اند. اشتباهی اومده بود سراغ من. سنش به زور به 25 می خورد. شما تصور کنید قرار یه بچه برای آینده ی ما تعیین تکلیف کنه.

-----------------------------------------------------------------------------------

springer  یه لینک دسترس رایگان برای دسترسی به مقالاتش گذاشته مخصوص کشور های در حال توسعه( همون جهان سوم خودمون)

من نمی دونم ما جزو این کشور ها نیستیم یا springer هم با ایران قهره.

--------------------------------------------------------------------------------

از صبح تا حالا بیش تر از 10 تا خرما خوردم. ولی هنوز جای ناهار مزخرف دیروز دانشگاه- نیم رو ای رو که دیشب از ناچاری خوردم- صبحانه امروز رو که اصلا نخوردم و همچنین ناهار مزخرف امروز دانشگاه رو پر نکرده.

--------------------------------------------------------------------------------

شما هم از این جور رفیق ها دارین؟

---------------------------------------------------------------------------------------------

دانشگاه ما در یه همچین موقع هایی:

۹۲/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۳)

سلام

نوشته هاتونو دوس دارم!موفق باشید

پاسخ:
مرسی
از اونجایی که سیاست ما  عین دیانت ماست اون پست رو خودم گذاشتم .. شما از استادتون اجازه گرفته بودین اومدین کامنت گذاشتین؟!:D
خعلی هم با حرف این هفته خاتمی حال کردم .. وقتی منطق اونا اینه که تحریم و مذاکره رو با هم پیش ببرن چرا ما مرگ بر آمریکا و مذاکره رو با هم پیش نبریم؟!
خوندمت مرد جوان
روان و خوب مینویسی ... اگه باز قول بدی که اینجوری مینویسی باز میام میخونمت !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی