این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

ای کاش

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ب.ظ

بعضی فقظ بعضی از آدم ها رو که می بینم . وقتی می بینم شعورشون خیلی بالا تر از منه. وقتی می بینم قدرت درک و فهمشون خیلی خیلی بالاتره. حیفم میاد. با خودم میگم ای کاش می شد این آدم ها رو پس انداز کرد. ای کاش یه جایی رو داشتم تا این ها رو برای خودم نگه دارم. اونقدر نگه دارم تا بتونم درکشون کنم. بفهمم شون. حیف. حیف که نمیشه.


به سلامتی بعد از 34 سال پرزیدنت مون  هم با پرزیدنتشون چاق سلامتی کرد. CNN هم که رفع فیلتر شد. فقط اگه مدیر بانک مرکزی ( به اصطلاح آقای سیف ) کا رو با حرف هاش خراب نمی کرد . بنده به ضرس قاطع فردا رو عید اعلام میکردم.


همه جای  دنیا تندرو هست و هیچ ربطی هم به دین و مذهب آدم هاش نداره. حالا باید دید تند رو های کدوم سرزمین بیشتر به مردمشون ضرر می زنند. خودتون مقایسه کنید:

ابدا قصد توهین ندارم فقط در مغز ناقصم نمی گنجه.






۹۲/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی