این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

بخیه بزنید

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

1- در مسیر رفتن تا کرج از بریز و بپاش های دوستان قوه قضاییه شنیدم. بقول یه بنده خدایی که می گفت:" اگه به خدا اعتقاد ندارید لا اقل به معاد اعتقاد داشته باشید. بدردتون می خوره."


2- از یه جای معتبر شنیدم در محدوده کرج دیگه مجوز تاسیس مرکز ترک اعتیاد نمیدن. از بست که این کار سود آوره و مشتری زیاد داره در اون محدوده دیگه از مراکز ترک اعتیاد اشباع شده.


3- بخیه بزنید لبخند را به لبتان . بعدا میگویم چرا.


4- سه راه برای حمعه پیش رو دارم:1- برم کوه 2- بپشینم پای مقاله و درس و پروژه های کاری 3- برم کوه.

 موندم راه اول رو انتخاب کنم یا راه سوم رو؟!؟!


5- فیلم روز های زندگی رو دیدم. برای منی که از تلویزیون و مشتقاتش بیزارم بدک نبود. لا اقل 45 دقیقه اولش رو یه ضرب دیدم.

۹۲/۰۶/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی