این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

امام رضا

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

جدای از همه بد قولی هام

جدای از همه حرف هایی که زدم و پای هیچ کدومشون نایستادم.

جدای از همه همه همه گناهام.

امام رضا من هنوز سرباز شمام. البته اگر لایقم بدونی. کوچکترین و ضعیف ترینشون. اما امیدم به شماست.

منو از خودت نرون.

تولدت مبارک امام مهربان من. امام مهربان من. امام مهربان من.

۹۲/۰۶/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۱)

تولدت مبارک آقای مهربانی های تام!
تبریک و ممنون بابت تبریک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی