این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

عنایت

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

خدا یا یه عنایتی به ما داشته باش بلکه فیزیو لوژی بدن ما از حالت ماه رمضان به حالت دیفالت اش بر گرده. سه روزه ساعت 1 شب شام می خورم و  ساعت چهار و نیم صبح تازه خواب به چشمام میاد .


به لحاظ تجربی به بنده ثابت شده که خوردن هر یک عدد شلیل معادل با سی دقیقه معده درد برای بنده است. منتهی هنوز نفهمیدم موقعی که میرم سر یخچال چجوری خودم رو قانع می کنم که بازم هم هر شب شلیل می خورم.


به همراه دو نفر از دوستان دنبال تدارک یک سفر خاص دو و نیم روزه برای شهریور ماه هستیم. انشا الله اگه زانوی مبارک ما یاری کنه (خودشو لوس نکنه) و سنگ هم از آسمون نیاد، برنامه ی فشرده و خوبی در پیش داریم. (این داستان ادامه دارد).



۹۲/۰۵/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۱)

به! کجا به سلامتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی