این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

گله نامه

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ
بعضی از ما آدم ها مثل موش دنبال غذا می گردیم. منتهی غذای ما " منفعت" است.
تو این عالم هر جا برامون منفعت داشته باشه پا می زاریم و گرنه بقیه رو گربه ی سر کوچمون هم حساب نمی کنیم.
بخاطر منفعتمون اگه غریبه بودیم، آشنا می شیم.
اگه آشنا بودیم دوست میشیم.
آگه دوست بودیم، رفیق می شیم.
حتی می آییم خواننده  وبلاگ می شیم. منتهی فقط و فقط تا زمانی که برامون سود داشته باشه. موقعی که سیر شدیم.
سیر از منفعت
سیر از مشورت
سیر از احترام
سیر از احساسات و عاطفه
مثل گربه ها پشتمون رو به یارو می کنیم. 

خیلی از ماها گاهی گربه صفت مشیم. حتی خود خود خود  من.

این جاست که فیها خالدونم آتیش میگیره و به خودم میگم حیف اون همه احترام. حیف اون همه ارزش و بهایی که به شخصیت اون گربه دادم. حیف اون همه وقت.
گله دارم. از خودم بخاطر اینکه شکم بقیه رو سیر کردم. 
این پست در نهایت خود خواهی و خود بزرگ بینی نوشته شد.

یاد king  افتادم.
king گربه ی خالم است که فقط موقع ماساژ دادنش ما رو آدم حساب می کنه. هیکلش که رو فرم می آید پشتش رو می کنه. دم شو میگیره بالا و میره تو اتاق پسر خالم می خوابه.

صد رحمت به king.
۹۲/۰۵/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۲)

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۱ دختری از جنس حوا
سلام
چرا گله نامه ؟
از زندگی یا از آدما ؟ یا اصن از خودمون

آدمای منفعت طلب حداقل این 2 سال خیلی دیدم.
فامیلای منفعت طلبم خیلی بیشتر دیدم :)

خیلی وقتا سعی میکنم عضو انجمن آدمای خوب باشم.
یا حداقل اگه بعضی وقتا نبودم بیخودی خودمو عضو نشون ندم.
ولی خیلیا رو که میبینم خیلی راحت میتونن خیلی مسائلو دور بزنن دلم می گیره
هیچ وقت تصمیم نگرفتم که امتحان کنم ببینم منم می تونم یا نه.
می دونید دلم از دنیا نمیگیره ها دلم از آدمایی می گیره که خدا خیلی براشون ارزش قائله.

ممنون از حضورت
ایشالله قسمت باشه بازم بیاید


۱۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۸ دختری از جنس حوا
سلام
دعاتون خیلی خوب بود. ممنون که یادآوری کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی