این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

sandwich maker

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۵ ب.ظ
اولین پست وبلاگ قبلیم نوشته بودم: بنام آنکه آنقدر هست که انگار نیست.

تویی که همه وجودت بودنه و ماها فهم درکش رو نداریم. تویی که ایدین و پویا و مجتبی الان اون بالا دارند فقط از تو مدد می گیرند.
تویی که سرنوشت این سه تا جون فقط و فقط دست تو هست.
تویی که . . .
بعضی از ماها فکر می کنیم خدا هم مثل sandwich maker توی آشپزخونه است که سال تا سال توی دکور جاش می دیم و گاهی سالی یه بار هم ازش استفاده نمی کنیم و فقط و فقط بخاطر شیک بودن و پز دادن برای خودمون نگهش داشتیم.

خدا یا تو sandwich maker من نیستی. دکور من نیستی. پز من نیستی. با همین عقل ناقصم اینقدر می دونم که همه ی همه ای.
تو همین حالی. همین بغضی که نه بالا میاد و نه میره پایین.
تویی که اینقدر هستی و اون بالا تو 8000 متری هم هستی امید این بچه ها رو نا امید نکن.
--------------------------------------
از طریق کد های موبایل ماهواره ای آیدین محلش پیدا شده و دیشب هم خیلی خیلی کوتاه با کمپ اصلی تماس گرفته ولی از اون دو تا نازنین دیگه خبری نیست.

نذر کردم برگشتم حرم مشهد برم حرم یه دل سیر گریه کنم.
اگه وقت دارید سوره فتح رو بخونید انشا الله این قضیه ختم به خیر بشه.
۹۲/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی