این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

آیدین بزرگی پویا کیوانی و مجتبی جراهی

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ
خدا یا قربونت برم
عزیز من
الان سه تا جوون ایرانی هفت روزه دارن توی این قله لعنتی برود پیک از سرما یخ می زننند. تو رو به بزرگیت قسم یه نیم نگاهی بهشون داشته باش.
نه غذا و نه چادر و مهم تر از همه آب آوردن ریه هاشون و سرمازدگی دست و پاهاشون. اگه اوضاع همین جوری پیش بره. در بهترین حالتی هم که از سرما یخ نزنند. ریه هاشون آب میاره و اصطلاحا در آب بدن خودشون غرق می شوند.

آیدین بزرگی - پویا کیوانی و مجتبی جراهی الان دارند با . . .
خدا یا . . .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عموی نازنین من سال 80 توو کوه فوت کرده. من الان می دونم خانواده هاشون چه دارند می کشند.
۹۲/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی