این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

manuscript

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ب.ظ

بررسی تاثیر روز داری بر مقاله نویسی با استفاده از روش آزمون گیری شرکت نفت
چکیده: روزه ام. مقاله ی دوم تقریبا برای ارسال اماده است. آزمون استخدامی شرکت نفت قبول نشدم.
کلمات کلیدی:روزه، مقاله، شرکت نفت،
مقدمه
امروز روزه گرفتن از جمله مواردی است که بر همه مسلمانان واجب است و جای پیچاندن و سر سری رد کردن هم ندارد. لذا نویسندهی این مقاله نیز در تمام مدت روز از گشنگی و تشنگی و صد البته تنبلی حال و حوصله درست کار کردن هم ندارد.
طرح مسئله:
کجای دنیا دیدید که در آزمون استخدامی شرکت نفت (برای رشته مکانیک) کسی بخاطر سوالات ادبیات و شبکه کامپیوتر رد بشه. با اینکه در آزمون تخصصی نمرات بسیار خوبی گرفتم ولی در آزمون عمومی رد شدم. حالا شما پیدا کنید کلید آقای ریس جمهور بعدی را.
اعتبار سنجی و ارائه نتایج:
ما اعتبار خودمان رو بزور داریم نگه می داریم چه برسه به اعتبار برای . . ..
نتیجه گیری:
1- اگه خواستید روزه بگیرید زیاد بخودتون فشار نیارید تا قبل از افطار جون کار کردن ندارید و بعدش هم از آنجایی که مثل تریلی 18 چرخ تا بیخ شکم را پر کرده اید باز هم توان کار ندارید.
2- روز ازمون شرکت نفت بنده امتحان میان ترم لایه مرزی داشتم و فرداش هم عازم سفر حج بودم نتیجتا کل اطلاعاتی که سر جلسه آزمون داشتم درس های دوران لیسانسم بود. ولی ای کاش یه ذره لای کتاب ادبیات دوره پیش دانشگاهیم رو باز می کردم. اون وقت الان اینقدر حرصم نمی گرفت. لذا در صورت تمایل برای شرکت در این ازمون حتما نیم نگاهی به کتاب ادبیات سال اخر دبیرستان بی اندازید.
3- مقاله خودم رو اینقدر خوندم دیگه کلمات برام آشنا شده  (حتی مقاله رو پرینت میگیرم و می خونم.)و اصلا متوجه اشتباهاتش نمیشم، متاسفانه نمی دانم باید چه کار کنم. دوستان اگه راه کاری می شناسند بگویند لطفا
تشکر و قدر دانی: متشکریم از کلیه وزرا- مدیران راس کشور بخاطر نهایت شرف و صداقتشون1. درود به شرفتون. البته اگه شرف داشته باشید.

مراجع:
[1] سایت آزمون استخدامی شرکت نفت
[2]برنامه ماه عسل قسمت هفتم( من اهل تلویزیون نیستم دیشب هم فقط بخاطر مهمون های ارزشمندش تا آخرین ثانیه نشستم و دیدمش)

1 مثل اون بنده خدایی که از قول یکی از همین مدیران دیشب در برنامه ماه عسل گفت : انشا الله هر موقع امام زمان فرج کردند ما برای شما نا بینا ها کار پیدا می کنیم.
۹۲/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۲)

روزه گرفتن ... گرفتن یا نگرفتن ! :D مسئله اینست ...
اینقد که اینا عادت کردن بگن "انشاءالله!! ظهور آقا درست میشه و درستش میکنیم" اینقدری که تنبل شدن و تن پرور ... ، من برام جای سواله که وقتی مثلا آقا هم ظهور کرد!! چ بهونه ای میخوان برای سرسری رد شدن میخوان بیارن ... هه ! ...
و باز هم موفق باشی سرکش
روش تجزیه تحلیلتونو ننوشتین (کامنت داور)
ایشالا که این سه جوون هم پیدا میشن!
دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی