این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

cool your mind

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸ ب.ظ

یه موقع هایی مثل الان که دارم دقیقا دقیقا مثل خر از صبح کار می کنم. برای یک لحظه یاد خدا می افتم و میگم: خدا یا شکرت بابت همه همه این شلوغی ها و دل خوشی ها. مرسی بابت این;ه وقت ندارم زود به زود برم مهمونی- زود به زود برم رستوران-برم کافی شاپ. حقیقتش من تا حالا کافی شاپ نرفتم. اصلا نمی دونم توو کافی شاپ باید چی سفارش بدم.

خدا یا شکرت بابت استاد مهربونم که داره به خوبی بهم خط میده. هر چند گاهی تحت فشارم اما همینه که منو میسازه.

خدا یا شکرت برای این آرامش نسبی و برای همه انچه که نمیشه حتی اینجا گفت. خدا یا من شاید بنده خوبی نباشم اما شعور درک این نعمت هات رو دارم.


ماه رمضان در راه. کم کم خودتون رو آماده کنید برای اون لحظه های ناب قبل از اذان مغرب که با تمام خستگی دوست داری با خدای خودت حرف بزنی. دوست داری گریه کنی. دوست داری به اون یه دونه خرمایی نگاه کنی قبل خوردنش میگی :بسم الله"


خانم لیلا اسفندیاری روحت شاد ای کاش همون یه باری که از نزدیک دیدمت روم میشد بیام جلو و به شما بگم که به قول پدرم :"درسته که شما زن هستید اما مرامتون مردونست."


(عکس از صفحه "لیلا اسفندیاری " در فیسبوک)

تا جایی که یادم میاد هر موقع افکارم رو خنک نگه داشتم به همون اندازه در کار هام موفق بودم. کلا خنک بودن افکارم رابطه مستقیم با موفقیتم داره. چند جور می تونید افکارتون رو خنک نگه دارید: یکیش نوشتن افکارتون به صورت تک جمله و گزیده گزیده است. یکی دیگه از راه هاش حرف زدن با یک آدم مقدس: (صد البته که اون آدم برای من امام رضاست) راه های زیادی دارید.

خانم لیلا سفندیاری رو زیاد نمی شناسم ولی مطمئنم که افکارش رو خنک نگه داشته بود. ماه رمضان یکی دیگه از اون موقع هایی هست که میشه افکارتون رو خنک کنید.


مثل خر کار کردن هم یکی دیگه از راه های خنک کاری مغزه.اگه راهی پیدا نکردی نهایتش اینه که یه پارچ آب رو سرتون بریزید . امتحانش می ارزه.

خلاصه کلام اینکه

cool your mind


(این نسخه رو خودم پیچیدم متاسفانه براش دلیل علمی ندارم کاملا تجربیست)


آن شب اردیبهشت یادت هست، نشاندیم و خوش بنشست.




۹۲/۰۴/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۱)

خنک رو نمیدونم ولی خنگ بودن خیلی جواب میده .. درست مثل بچگی هامون(حاضرم براش به عنوان یه روانشناس دلیل علمی هم بسازم :دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی