این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

فخر الدین

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ
به همه مشغله های این روز هام طراحی تاسیسات یک بیمارستان بزرگ و یک کلینیک جراحی  هم اضافه شد. البته این برای من یه پیشرفت عالی محسوب میشه و در رزومه ی کاری ام یه جهشه. (بزرگ ترین طراحیم تا حالا بیمارستان 32 تخت خوابی بود)

میشه این روز ها رو اینجوری خلاصه نوشت: مقاله مقاله پروژه مقاله- خر سرمون اومدیم مسافرت. اینجا هم همون روزی حد اقل 12 ساعت کار برقراره بیخودی نگید رفتی شمال داری میخوری و می خوابی. البته به کار های بالا بیل زنی باغچه و جمع اوری علف های هرزه رو هم اضافه کنید .

من نمی دونم به این علف های هرزه باغچمون شربت سانستول، ویتامین ب1 یا چیز دیگه ای داده اند که اینقدر رشدشون سریعه توو این دو هفته 4 تا گونی بزرگ علف جمع کردم. هنوز نصف حیاط مونده.
 اگه این روز ها یه ذره کوتاه بیام گربه های حیاطمون میان تو بقلم میگن :عمو بهمون غذا بده !اینقدر این ها پرو تشریف دارن .والا!!


فخر الدین اسعد گرگانی از شاعر های قرن پنجم بود. کلا سرش بوو قرمه سبزی می داد. در فتح اصفهان رفیق فابریک طغرل بود و همراهیش کرد. اما بعدش که دید طغرل هنوز از کشت و کشتار سیر نشده و می خواهد همدان رو هم تسخیر کنه بیخیالش شد و موند پیشه فرمانده ی اصفهان.
خیلی ها از جمله نظامی از شیوه نگارشش در سرودن منظومه هاشون استفاده کردند. کلا آدم مفیدی بود . بچه ملایر بود. منتهی بخاطر فامیلیش همه فکر می کنند گرگانی بود. در اصل فامیلیش کرکانی بود اما همه اشتباهی میگن.
هدف از ذکر نام ایشون ، یاداوری خودش نبود.منظومه ویس و رامینش بود وقت کردید حتی شده خلاصه اش رو بخونید. حکایت بعضی از ماها از جمله خود منه. هر جایی که بریم آخرش بر میگردیم همون جای اولمون. بگذریم.

فردا دارم میرم به اون شهر تا از سازه بیمارستانی که گفتم بازدید کنم تا بتونم درست طراحیش کنم. (البته برای طراحیش از دو نفر نقشه کش استفاده می کنم) دعا کنید سربلند بیرون بیام.
دیگه خیلی حرف زدم.
سرتون سلامت- دلتون خوش- روزگارتون بر مراد . مخلص امام رضا هم هستیم: دربسسست.


۹۲/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۱)

بهله دیگه!
آدم شمال باشه بایدم ویس و رامین بخونه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی