این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

خاطره شد

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

امام رضا از مشهد که دور شدم جاده خاکی های مسیرم زیاد شده. شما ندیده بگیر. شما ببخش. و سیم منو از مشهد قطع نکن. مشهد بهانه است . دلم بودنت را می خواهد. همه جا. همه وقت. همه حال

این مقاله دوم رو تا حالا نزدیک به هفت هشت بار خوندم زیر و بمش رو کشیدم بیرون.هنوز رد شدن مقاله قبلی حالم رو گرفته. نباید منه تازه کار مقاله رو برای ژورنال امریکایی می فرستادم کشور های اروپایی یا آسیایی بهتر بود . سنگ بزرگی برداشتم.

اما مهم اینه: من از رو نمیرم. انرژی من هنوز تمام شدنی نیست.

انشا الله امشب میفرستمش برای استاد و توو این مدت خودم هم باز حسابی رفع ایرادش می کنم. از همین کار ایده مقاله بعدی رو هم دارم که نوشتنش فقط دو هفته طول میکشه اما الان بد جووری سرم شلوغه.

خدا یا کمک کن.

خدایا این Lattice boltzmann Method چرا اینقدر سخته؟

این نرم افزار LaTeX چرا اینقدر سخته؟

این نرم افزار Comsol چرا اینقدر سخته؟

خوب آسون ترش رو خلق می کردی!!!

این آهنگ خانم  نیاز نواب رو از دست ندید:

رفت و گذذذذذذذذذشت. خاطره شد.

https://soundcloud.com/niazn/raft-o-gozasht

البته باید با ف ییییی ل تتتتتت ررررر ش ککککک نننن وارد شوید.

۹۲/۰۴/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی