این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

برادرانه

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ب.ظ

برادرانه یعنی اینکه الان باید از نگرانی هام برات بنویسم. نگرانی هایی که تازه شروعشه.

سه ماه دیگه وارد دبیرستان میشی. اگه از نگرانی های بابا و مامان برای پیدا کردن یه دبیرستان مناسب با موقیعت و شرایط خودمون که بگذریم . من هم نگرانتم. منتهی جنس این نگرانی مربوط به الان نیست.

نمی دونم تا کی می تونم پشتت بایستم. اصلا قرار نیست من همیشه پشتت باشم.

امید وارم یاد بگیری که زندگی فقط درس نیست.

فقط تفریح هم نیست.

فقط من و بابا و مامان هم نیست.

امید وارم اونقدر قوی باشی که در همون دوره جونیت در تمام بعد های زندگیت موفق باشی. 

خواهرم باور کن دکتر و یا یه استاد دانشگاه لزوما آدم های موفقی نیستند. من هم آدم موفقی نیستم لا اقل تا الان نبودم.

باور کن قرار نیست تو ، من باشی. من منم. تو خودتی. باید یاد بگیری جا پای خودت بزاری.


می دونم به نجوم علاقه داری.

می دونم به باستان شناسی هم علاقه داری.

می دونم عاشق میدان نقش جهانی اصفهانی.

میدونم معدل بیست امسالت خیلی برات ارزش داره.


خواهرم سعی کن یاد بگیری آدم ها قرار نیست یک وجهی باشند. قراره زمانی که هم سن الان من شدی لا اقل بهتر از من باشی. نه توی درس و نه توی اخلاق . بلکه توی زندگی. باور کن.


----------------------------------------------------------------------------------------------

این خلاصه تمام حرف هایی که دوست دارم به خواهرم بزنم اما نمی دونم چجوری. اگه می تونید راهنمایی کنید.



۹۲/۰۳/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۲)

سلام
برادر من هفت سال از من بزرگتره و وقتی دانشجو بود این ها رو بمن میگفت من جملاتش یادمه اما تمام این موضوعاته مهم رو با کتابهایی که کمکم کرد بخونم بهم فهموند وخیلی دوسش دارم چون من نه به صورت مستقیم که با کتاب و بعدن فیلم که اتفاقن پای فیلم رو هم داداشم هول داد تو ذائقه ام فهمیدم زندگی مهمتر از هرچیزی صبره خلق را نیازردن 
البته سوال مهم این بود مثلا فیلم میدیدیم یا کتابی رو میخوندم و میگفت چی فهمیدی
این راه خوبیه
راسی مرور زمان و اینکه بزرگترها دوسندارن کوچکترها اشتباهه اونا رو تکرار کنن رو فراموش نکنید البته که یه چیزایی رو تا کله خوده ادم به سنگ نخوره یادنمیگیره:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی