این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

اسباب کشی

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ
ده دقیقه است دارم فکر می کنم که چجوری شروع کنم.
بنام همون خدایی که منو فرستاد پیش امام رضا ی عزیزم
اگه بیخبر وبلاگ قبلی رو بستم عذر می خواهم . بدلیل این بود که یکی از هم کلاسی هام که حتی من اسم اون خانم را هم نمی دونستم، آدرس وبلاگ رو پیدا کرده بود(هنوز هم نفهمیدم چجوری. چون کاملا جوانب احتیاط را رعایت می کنم) بگذریم.

خلاصه سرکش قصه ما اونقدر هم بیکس و کار نیست که بی وبلاگ بمونه اما به لطف یکی شما عزیزان اومدم اینجا که دیگه هیچ عهدی به این راحتی ها،  نتونه پیدام کنه.
متاسفانه بدلایل فنی و امنیتی امکان انتقال پست های قبلیم فعلا نیست. این موضوع رو بخودم تسلیت میگم.

خیلی هم بد نشد میشه نیمه پر لیوان رو دید: به یه تغییر فضا نیاز داشتم.
اینجا فعلا امکاناتی داره که خیلی وارد نیستم. خلاصه هستیم در خدمتتون.

و در آخر اینکه:

گر مسلمانی از این است که حافظ دارد

آه اگر از پی امروز بود فردایی



۹۲/۰۳/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۴)

خوش یومنه که آدم اولین پیام رو خودش برای خودش بنویسه. (نهایت خودبینی)
سلام مبارکه
هی فکر میکردم چیشده نکنه ما از جمع دوسان خارج شدیم که ندا اومد نه نشدیم:) سوال میشه لینکتون کنم یا ماهم باید جوانب احتیاط را رعایت کنیم؟
چیشد نظر قبلی ثبت شد؟
سلام سرکش خان.
تبریک میگم خونه ی جدید رو.
پس از خانوما فراری هستی :))))
مزاح نمودیم !
بابا مـــُــردیم اون یکی رو حفظ کردیم آدرسشو. الان باید کلی فسفر بسوزونیم این یکی رو حفظ کینم :|
:D
موفق باشی :)
پاسخ:
سلام
این یکی آدرس آسون تره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی