این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

مشارک در ساخت!

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۵ ب.ظ

دنبال یه پیمانکار می گردم

تا یه دیوار بکشم دور دلم.

عین یه مجسمه .منتها ته یه کوچه تنگ تا کسی این سازه رو نبینه. مال خود خود خودم باشه!

سازه بتونی که با صد ریشتر هم کسی نتونه تکونش بده

کسی جرات نکنه بلرزونتش.

کسی خیال شکستنش رو هم به سرش نزنه.

معماریش رو جوری طراحی می کنم که نه در داشته باشه و نه پنجره.

نه کسی بیاد تو و نه کسی بتونه از پنجره سرک بکشه داخل. حتی تو که رفیقم بودی!

آنچنان دزد گیری براش میزارم که اگه کسی جرات کرد و بهش دست زد برق سه فاز تمام وجودش رو بلرزونه!

اونوقت  اگه مردی و جرات داری، بیا تو!

اگه وجودش رو داری زنگ بزن و در رو!

امروز رو خودم به سرکش مرخصی دادم. کار و اداره تعطیل!

۹۰/۱۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی