این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

معما

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۲ ب.ظ

بعضی ها لیاقتش رو ندارن، بعضی ها هم اصلا ازش بویی نبردن.

بعضی ها فقط ادعاش رو دارن. ولی بعضی ها هم تو خونشونه.

یه سری ها ندارنش ولی ادعایی هم ندارن.

تو جیب جا نمیشه اما تو دل چرا!

با عقل سنجیده نمیشه اما با قلب چرا!

واحد اندازه گیری نداره ولی کمیت برداری محسوب میشه و جهت داره.

لزوما عکس العمل نداره  ولی در دراز مدت نیازمند عکس العمله.

شرط لازم برای دوست داشتن نیست اما شرط کافی هست.

 

سخت بود.

جواب: رفاقت

خسته شدم از بعضی رفاقت های یکطرفه. اگه ارزش رفاقت رو نداشتم همون اول بهم می گفتی.

رفرنس: عکس از اینترنت گرفته شده. آدرش سایتش رو هم یادم نمیاد انشا الله عکاسش سرکش رو حلال کنه.

 بعدا نوشت:یه بنده خدایی گفت اشتباه من اینه که توقع دارم هر رفاقتی دو طرفه باشه

یه جورایی اصل موضوع رو برد زیر سوال.

گاهی کفرم از دست این گیر دادن های خودم به خودم در میاد.فقط گاهی

۹۰/۱۱/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی