این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

درد شناسی

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۱۸ ب.ظ

درد را از هر طرف که بخوانی درد است.

هم پیش وند میگیرد و هم پسوند اما خدا نکند که بخواهد مثل علامت مد بالای سر کسی بایستد.

همه دارند اما هیچ کس نمی داند چقدر

فرقی ندارد درد از گرسنگی باشد یا از سیری

از بی زبانی باشد یا از تلخ زبانی

از غرور باشد یا از پوچ بودن

درد از هر چه باشد یا از هر چه که نباشد

با خود سکوت می آورد.

خدا تو چقدر درد داری که اینقدر ساکتی؟

 

دعا: خدا یا چی میشد اگه درد داشتنی نبود لمس کردنی بود

اون موقع شاید لمس می کردم مادر بزرگم چه جوری 18 سال درد رو با سکوت تحمل کرد.

۹۰/۱۰/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی