این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

رخش سواری

دوشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۲۱ ب.ظ

چند وقتیست که میل ملوکانه ما بر فتوگرافی مفرح گشته است. لذا امر فرمودیم دوربین سلطنتی مان را قشو کرده تا بتاخت بر اراضی تحت سلطه به ستاندن پیکچر مشغول باشیم.

آنچه به پیوست به چاپار مجازی بلاگفایمان سپرده ایم مشتمل بر پیکچر هایی است که همایونی در حین رویت ممالک جدید الفتح و تفعلی  به جهت انجام امور اسکی ستانده است.باشد تا رعایا با نظاره فوتوهای نیو ورژن به اقتدار ما پی برده باشند.

همایونی ظل السلطان سرکش

از ایالات متحده دیزین و شمشک

 

مرکز فرماندهی لجستیکی شمشک

گیوه های پاره یکی از رعایا که به عنوان هیئت همراه همایونی را در پیمایش مسیر همراهی می کرد.

همایونی و رخش ملقب به Rossignol

پی نوشت: نمی دونم چرا با این که دیدن برف نیشم رو تا بالای بناگوشم باز می کنه ولی بازم اسکی رو نسبت به کوهنوردی هیچ می دونم.

فقط کوهنورد ها منظورم رو می فهمن.

پی نوشت ۲: بابت گرفتن عکس های بی کیفیت از خودم و بقیه عذر خواهی می کنم. وقت تنگ بود و رخش خسته.

۹۰/۱۰/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی