این روزهای من

سرکش
این روزهای من

اومدم مثل آدم زندگی کنم نشد، شاید هم من نتونستم.

آخرین مطالب
  • ۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۳۹ توبه
  • ۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۴ بخشش

تقسیم بندی آدم های دنیا

شنبه, ۳ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۲۰ ب.ظ

در هفته ای که گذشت تونستم آدم های دنیا رو به دودسته کاملا مجزا تقسیم کنم.

دسته اول افرادی هستند که در برنامه صعود به قله پرسون با من همراه بودند.

دسته دوم هم همه آدم هایی که در این برنامه نبودند.

یه جور دیگه بگم: آدم هایی که در این برنامه دیدم، اونقدر متنوع بودند که حالا حالا ها هوس دیدنو لمس کردن  آدم های جدید رو ندارم.

هم گروهی های خوب و دوست داشتنی، هم مسیر هایی که حتی در اولین برخورد هم اونقدر گرم باهات صحبت می کنندکه خودمم روم نمی شد پاسخ گرمتری به آنهاندهم، یه هوای عالی که با برف شروع و با یه آفتاب تموم شد و خیلی چیز های دیگه ای که نمی خوام با گفتنشون حوصلتون روسر ببرم.

عکس های زیر فقط وفقط گوشه ای از یک برنامه دوست داشتنی رو نشون می دن.

لازمه از همه اعضا گروه باران که در این برنامه همنورد گروه کوچک ما بودند تشکر کنم.

کد GPS  برنامه رومی تونید از لینک زیر دانلودکنید،این کد رو من برداشت نکردم اماتمام مسیر با مسیری که مارفته بودیم مطابقت داره و در زمستان مسیر مناسبی به نظر می اومد.

http://s2.picofile.com/file/7223396555/parsoon.gdb.html

گاهی لازمه بیشتر قله رو نگاه کنی.

۹۰/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سر کش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی